داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پیراهن مشکی فولاد مقابل استقلال تایید شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود
سرخط خبرها

نظری: برای مسکن و اشتغال ورزشکاران برنامه های ویژه‌ای داریم

  • کد خبر: ۲۱۳۰۵۰
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
نظری: برای مسکن و اشتغال ورزشکاران برنامه های ویژه‌ای داریم
استاندار خراسان رضوی گفت: شرایط ویژه ای را برای مسکن و اشتغال ورزشکاران و افتخارآفرینان تدارک دیده ایم که آماده ارایه است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشکاران استان در مسابقات هانگژو گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از تمام عزیزانی که در این حوزه فعالیت کردند، چه ورزشکاران و چه مدیران و مربیان دلسوزی که در پشت صحنه فعال بودند.

وی افزود: بدون شک باید ازخودگذشتگی شما ورزشکاران و عزیزان را ارج نهاد و مطمینا اگر این از خودگذشتگی در میان شما نباید منتج به این اتفاقات نمی‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حضور جوانان و نوجوانان که با این خصایص افتخارآفرینی میکنند و در قالب الگو برای سایر ورزشکاران می‌شوند هم قابل تقدیر و ویژه است. برای رسیدن به نقاط اوج و افتخار آفرینی قاعدتاً نیاز به تلاش و از خودگذشتگی بیشتری است که شما عزیزان این را به خوبی نشان دادید و ما هم این اتفاقات را رصد و تقدیر می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: گرفتار انباشتی از مشکلات و معضلاتی هستیم، اما به طور جدی به فکر رفع زیرساخت‌ها و ایجاد فضا‌های ورزشی هستیم. برنامه ریزی‌های خوبی در این خصوص انجام دادیم و امیدواریم به زودی منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های ورزشی را تامین کنیم.

نظری عنوان کرد: در مجموعه استانداری بصورت ویژه‌ای از ورزش حمایت میکنیم. در خصوص شرایط مسکن برای ورزشکاران، براساس شرایط و قواعدی که در طرح نهضت ملی مسکن وجود داشته باشد، برای تامین اقدام خواهیم کرد. این اتفاق را در عموم شهر‌های استان خراسان رضوی فراهم کردیم که قابلیت اجرا دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در خصوص اشتغال هم باید بگویم که براساس توانمندی و تمایل متقاضیان اقدام خواهیم کرد. برای بحث تسهیلات هم در حوزه اشتغال امکان مساعدت داریم و افرادی که واجد شرایط باشند را تحت پوشش قرار خواهیم داد. همچنین شرایط مهارت آموزی را برای عزیزان ورزشکار و جامعه افتخار آفرین خراسان رضوی فراهم کرده ایم که می‌توانیم ارایه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->